前面個part都ok,
之後都唔知自己講乜88:)
今日勁早死到學校=.=
溫書個陣冇乜點溫.
考啦~~中文; 睇份卷個陣「」→「」
講真呢,我覺得很難。
做卷的時候呢,汗汗汗汗汗汗,救命,唔識?
之後做到了後面,冇想像中咁難?
=。=都唔知自己講乜。。
基督教, 又滴汗。。。。 「拿單」?「會幕」?唉唉唉
填充,除左頭三頭狂滴汗之後就一直掃到了尾。
金句,ok啦!
「拿單」「會幕」我就九up︿︿
問答,想了陣就不斷咁寫,21分竟然寫左半版紙都冇?
黃xx,你都係算把啦︿︿