曾望見世界遍佈了花園.照耀天上溫暖 再美 最後也終極耗損.
人若然忘記了愛 忘掉如何去相愛
求你來臂彎中留心的傾聽
每一聲心跳 再不會離開
你是藏我心的摯愛
barbie0411
暱稱: :*&小媛:""
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
6月13日
6月11日
6月 10日
6月7日
6月6日
文章分類
全部 (124)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 124
留言總數: 13
今日人氣: 12
累積人氣: 2412
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

   

 

 

 

        

 

 

 

5月2日 

 

今日就要番學la..好唔捨得tim..

之後我今日大約7點半起身la..

之後整到搭10到就出門口lu..

之後番到學校..我好努力咁..

做哂d功課佢law...好似就打鐘lu..

跟住就係早會..然後就係電腦堂..

因為有好多部機都壞左..所以我地落去csc..

之後好快就小息la..跟住就中文堂lu..

不幸地俾阿sir叫左名..因為我趕住改dict ma

之後就係中史la..都唔聽佢講書嫁la..

跟住就係數學..有些少煩la...

之後就係lunch la..好慘..因為要redict..

不過算la..因為我既lunch都唔知點過嫁la..

咁過..都算係有d意義ga..之後就係is...

好眼訓呀...不過最後都捱得過..

之後就係英文..先係最慘..好采得一堂ja..

之後就放學lu..係留下傾左陣..就上去拎番d書..

跟住就走lu..跟住係富善逗留左陣..就番屋企lu..

係番屋企既途中..我係到諗..

人與人之間既關係..真係好奇怪..

唔通一定要戴著個假面具做人..

呃人..你地會覺得好受咩...

可能你會覺得係law..但係人地就會覺得好難受law..

你可以唔講事實俾佢聽..但係都唔好呃人地呀..

唉...以家諗諗下...

都係覺得自己一個人係最好的...

 

刊登時間︰2006-05-02 06:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]