| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|



|


|
|
去左bbq
|
|
唉...頭先明明打得好地地嫁ma
無lala彈左一舊野出黎..
搞到以家要由頭打過...
大約講番今日既野la..
今日頭兩堂係pth...
睇哈爾移動城堡呀...
超好睇...不過未睇哂..
之後就係中文堂..
作文wo..都冇野做la
之後就係兩堂英文堂
陸燕宜離奇地冇出現..
不過個個ms so都唔係好人
之後就係lunch time..
就同suki&蚊蚊跳舞la
好快就打鐘lu...
之後就係hist..都幾留心嫁我..
跟住就係地理...
冇帶書+悶..
跟住就係中史..唔洗講la
更加悶..死人鄭俊耀..
人地訓緊教嫁ma..做咩叫醒人ja
仲要冇lala坐我後面..真係仆街..
之後放學就唔洗跳舞..所以都好快走左
之後就番到屋企..阿媽打俾我..
話去bbq wo..咁我咪換衫law
同埋阿姨一齊等..點知等左9個字先出現
唉..跟住就入去燒野食la
都幾好玩呀..同埋阿媽d同事..
都幾好笑..跟住就10點幾到就走左lu
出左去rainbow食糖水...食到11點到..
跟住就番屋企lu....岩岩先搞番點...
|
|
刊登時間︰2006-04-26 12:03 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 124 | »
|