| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|



|


|
|
第二日番學.....
|
|
今日咪都係冇咩特別...
咪又係上堂同落堂咁law~
之後lunch time個時,我地班對3c 呀!!!(足球)
好激動呀我..我差唔多次次睇波都好激動嫁la~
跟住就2比2打和...都算好呀....唔洗輸...
之後就上電專...跟住就D&T la~哇...好想死呀!!
之後就係學術常識問答比賽...我地季軍wo~
算la~呢d我都唔放左眼內ga...呵呵!!
之後就同希雯番屋企la~
我以家仲成日諗緊黃大仙求簽個d野呀!!
唔知點解我真係好想搵個個人呀!!
但係青梅竹馬wo~我鬼有咩...
有一個ga..我又唔知算唔算係wo~
話哂都有好幾年冇見過佢la~
不過都唔好太迷信la~
呢d野順其自然就算la..
最好唔好俾我遇到...
如果唔係.........哈哈哈!!!
(其實我都唔知我會點呀!!)
|
|
刊登時間︰2006-04-19 08:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 124 | »
|