|
今日都係7點半起身...跟住就整下野咁law~
就出門口個時我就食d藥就出去lu~
所以我朝早個時都冇咩野...
頭兩堂數學...都冇咩野..
小息..我就好努力咁溫書..(係咪好乖呢我..)
跟住就英文堂..悶到我傻左呀..
唉..跟住就pe law~今日係自由活動ga..
所以我,殷同蚊蚊都係到打排球..打下又停下..
停下又打下..係拎番個波個時..d人叫我睇波
我都"烏"低左小小嫁la~但係始於都逃唔過..中頭獎既命運
俾人係後面打過黎..不過算la..都唔係第一次la~
之後就夠鐘la..換衫上番去..lunch time個時..好悶呀
因為希雯冇番既關係la..殷又要陪仔(呢個係事實黎嫁..所以你唔可以怪我)
得我自己一個人..咪係出面睇波law..唔好阻住人ma...
之後就悶悶咁過...之後就上科學..老趙話唔俾我地訓覺wo..
有冇搞錯呀..唉..之後就中文la..唔知點解我情緒好似好高漲咁ga
之後就ree..今日既題目係....唔記得左tim..總之就係唔好自殺個d傻仔行為la...
我都冇心機聽呀..因為我根本唔會自殺...一向咁開朗既我..點會諗到自殺呢樣野呀..
介手都冇諗過la..所以我就係到溫英文la...溫到都ok熟嫁..hehe
之後ms lok就黎左la..佢搞左d野..之後就問我地redictation 個d想以家dict定下個mon
我緊係話以家la...如果唔係我今日溫黎做咩呀...所以都係今日dict ga~~好開心呀...
我redictation錯左2個..佢話我地舊個個唔洗改..改呢一次個個..合格既就每個改10次
哈哈..錯左2個..我都係每個改10次ja...所以話呢..有時redictation唔會唔係好野黎ga~
跟住就去小食部傾下計..跟住就出左去打波..跟住就番屋企lu..
p.s我都話嫁la
我點會唔打你呢..
問你怕未??呵呵!!!
|