| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|



|


|
|
4月26日
|
|
今日落雨呀..不過都唔係好大ja.
咁我就要孤身上路lu..是旦la.
之後就上左去lu..今日都冇做功課交
所以都冇功課做...跟住就出左去跳舞la..
跳跳下..陸燕宜就黎左lu..咁我同蚊就入番去
跟住就係晨讀la..我都唔想睇書..唉..
跟住就係週會...唉..都冇咩野la..
跟住就係經公堂..d人問我係咪默書.
我話係咩...跟住就好緊張咁拎本書出黎la
但係溫溫下都訓著左lu..跟住就小息..
我諗住溫書嫁ma..點知又要跳舞..
溫唔到la..本書又濕左wo..
跟住簡直係考天才嫁..唔合格la
又要redict..不過唔緊要...
因為如果我redict合格...
我係唔洗改舊個次嫁..豪俾佢.
跟住就係音樂堂..唱情人戰同追
太好la..之後就叫林浩賢同周家偉出黎唱追
佢地唱得超搞笑..但係蚊又唔覺得好笑..
得我一個係到笑..搞到我成個異相咁...
咁我咪唔笑law..之後就係地理堂..
睇下人地d簡報..差唔多全部人係網上面都抄ga
跟住就lunch time la..又係到跳舞..
跳舞夠鐘都照跳..之後俾雞lee見到..
話完我地一陣..跟住就送番我地上去law
跟住就係數學堂..我咩都冇..但係佢都冇鬧我..
跟住就係科學..老趙追boor report呀
佢叫我聽日交2個俾佢wo..唉...真係..
之後就做實驗la..做完都差唔多放學lu..
之後就落去圖書館借書law..
跟住又落左2A班房到跳舞...
跳左一陣..就落去lu..食野...
之後又同小食部個個阿萍傾計..
超好笑..係到估佢兩個仔係咩名...
之後就俾雞lee趕走..唉..
跟住就番屋企lu....
|
|
刊登時間︰2006-04-26 06:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 124 | »
|