從23走到24
我的生活點滴...
barbieL
暱稱: 女人仔~鄭小豬
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
蛇仔頭
2蚊vs5蚊
2008
Memory
Honey Moon Night
文章分類
全部 (35)
同事3分憎 (4)
身體健康 (3)
情感的禁區 (5)
集體回憶 (18)
錢錢錢錢 (4)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
2007 年 9 月 9 日  星期日   晴天


Start Up 驚訝 分類: 集體回憶

一如以往的sunday...

雖然呢個new blog sign in咗已經好一段日子, 亦都曾經寫過幾篇diary, 但係今天我決定要restart, 由頭再整過, 不過整嚟整去都仲未見到好靚好吸引囉~

7點幾醒咗, baba & mama已經出咗門口, 佢哋今日返咗大陸同親戚飲茶, 真係返工都冇咁早呀~ 再瞓...10點幾起咗身, 本來約咗yahoo一個賣家買佢個cage, 點知佢突然話今日有事唔得, oh... 唯有再約啦~ hae下hae下, 我落咗街... 我去咗買嘢煲川貝雪梨囉~ 不過唔係為咗屋企人或者自己煲囉~ 點解我成日都做埋d咁o既嘢, 可能會有好多人都會覺得咁樣係好sweet, 但係我覺得自己好唔矜貴

搞掂晒, 諗住可以出街啦~ 點知... 又無啦啦3人行喇~ 我都知到一剎那既開心唔係永恆架喇~ 當我想出門口既時候, 電話又打唔通. 算點呀? 激死咗囉~ 唔緊要, 一日打唔通個電話, 我就一直喺屋企hae... 打咗幾十次都唔通, 唯有放棄啦~ 結果目標人物終於浮返出水面, 點知原來everything out of expect!! really disappointed~

唉... 出去喇~ 再續啦~ 諗住restart個blog係想有個happy opening, 點知... 呵呵呵呵... nevermind!!! i can make myself happy






訪客留言 (返回 barbieL 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]