從23走到24
我的生活點滴...
barbieL
暱稱: 女人仔~鄭小豬
性別: 女
國家: 香港
« May 2020 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
蛇仔頭
2蚊vs5蚊
2008
Memory
Honey Moon Night
文章分類
全部 (35)
同事3分憎 (4)
身體健康 (3)
情感的禁區 (5)
集體回憶 (18)
錢錢錢錢 (4)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
2007 年 12 月 15 日  星期六   晴天


Memory 分類: 集體回憶

又有好耐好耐冇寫過我o既blog喇~ 又係果句啦~ 好多嘢都想寫, 但係又懶, 呢排又唔得閒寫啦...

以下, 係我記憶入面, 仲記得既稍為近期發生過既事...

1. 最深刻的, 永不磨滅... 我買咗一樣諗住會令到人哋好開心既gift, 點知令到自己好唔開心... mission fail... 原來用心去做一樣嘢, 但係人哋看唔見, 唔appreciate, 係可以好hurt.

2. 最近呢個week, 個股市簡直令我冇眼睇, 唔知好彩定唔好彩, 我呢排真係好忙, 唔可以週時都"昅"下, 揼心o既次數都因而減少...

3. 公事上, 我跟緊o既單, 差唔多單單都"乃鑊", 唉... 如果從迷信既角度去諗, 我呢排冇運行啦... 咁如果從一個正常角度去睇呢? 係咪我做得唔好呀?

4. 以前我成日都畀個阿伯佢嚇親, 因為無論日夜, 我返屋企, 定係出街, 我都經常失驚無神見到佢, 無聲無氣咁喺樓梯口走出嚟! 佢一行過, 會望一望我, 我諗過佢係咪鬼, 又諗過佢係咪傻. 有一次我同細佬喺走廊幫阿強仔間屋打掃果陣, 佢又經過... 原來, 佢係洗樓執舊報紙賣, 我見佢喺人哋扔出門口既垃圾堆入面, 想拎人哋用嚟墊住袋垃圾既一份好薄既舊報紙. 果一刻, 我終於明白, 我有少少覺得佢可憐, 一, 因為佢係老人家, 二, 因為佢拾荒... 於是我stop咗佢, 入咗屋, 搵咗一堆舊報紙畀咗佢. 佢收到堆報紙, 好開心, 同我講咗幾句多謝... 阿伯佢唔係傻架, 只係一堆舊報紙, 佢好衷心咁講咗幾句多謝... 自此, 我定期都會留起d報紙畀佢, 等佢唔洗連人哋墊住垃圾袋既都唔放過.

5. 公司對面單位既simon終於都搬走咗, 我唔係話好開心佢走咗, 亦更加唔會好唔捨得~ 原因係... 佢對我太好喇~ 真係多謝晒, 但係, 我覺得, 同我冇咩特別關係既人, 真係唔雖要對我太好, 有冇誤會都好啦~ 始終我唔係太受呢一套.


 

  

  






訪客留言 (返回 barbieL 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]