我過咗好開心既一晚...
因為babamama佢哋去咗旅行, 倫倫嚟咗陪我... 放工我先返咗屋企, 倫倫放工後, 我哋一齊去咗長衣城買d嘢, 跟住一齊返屋企食飯. 我哋今晚食炒飯, 本來我係想煮餸架~ 不過佢話想食炒飯. 原本我係想整炒蟹, 不過因為太夜啦~ 返到街市, 其實都已經收晒檔lu... 不過佢食炒飯都食得好開心
煮飯果陣, 倫倫入咗嚟, 佢見我喺度整緊d材料, 佢係度搞搞震, 又話要試吓整, 最後我就安排咗佢幫我開罐頭. 佢又爭住試吓炒飯, haha... 不過當然梗係雞手鴨腳咁啦~ 呵呵... 佢終於都知煮飯唔係一件容易既事. 一齊煮飯仔, 其實真係幾開心吖~食飽飯, 佢當然係好懶洋洋咁喺攤喺sofa睇tv, 我就去咗洗碗, 執嘢... 不過佢好乖咁幫我倒垃圾...
搞掂晒d嘢, 我都同佢一齊喺sofa睇tv, 好開心吖~ 十一點幾十二點, 我哋就瞓lu... 雖然呢d只係好日常生活每個人會做既嘢, 不過可以同自己鍾意既人一齊做, 真係好開心...
|