從23走到24
我的生活點滴...
barbieL
暱稱: 女人仔~鄭小豬
性別: 女
國家: 香港
« May 2020 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
蛇仔頭
2蚊vs5蚊
2008
Memory
Honey Moon Night
文章分類
全部 (35)
同事3分憎 (4)
身體健康 (3)
情感的禁區 (5)
集體回憶 (18)
錢錢錢錢 (4)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
2007 年 11 月 28 日  星期三   晴天


Honey Moon Night 愉快 分類: 情感的禁區

我過咗好開心既一晚...

因為babamama佢哋去咗旅行, 倫倫嚟咗陪我... 放工我先返咗屋企, 倫倫放工後, 我哋一齊去咗長衣城買d嘢, 跟住一齊返屋企食飯. 我哋今晚食炒飯, 本來我係想煮餸架~ 不過佢話想食炒飯. 原本我係想整炒蟹, 不過因為太夜啦~ 返到街市, 其實都已經收晒檔lu... 不過佢食炒飯都食得好開心

煮飯果陣, 倫倫入咗嚟, 佢見我喺度整緊d材料, 佢係度搞搞震, 又話要試吓整, 最後我就安排咗佢幫我開罐頭. 佢又爭住試吓炒飯, haha... 不過當然梗係雞手鴨腳咁啦~ 呵呵... 佢終於都知煮飯唔係一件容易既事. 一齊煮飯仔, 其實真係幾開心吖~食飽飯, 佢當然係好懶洋洋咁喺攤喺sofa睇tv, 我就去咗洗碗, 執嘢... 不過佢好乖咁幫我倒垃圾...

搞掂晒d嘢, 我都同佢一齊喺sofa睇tv, 好開心吖~ 十一點幾十二點, 我哋就瞓lu... 雖然呢d只係好日常生活每個人會做既嘢, 不過可以同自己鍾意既人一齊做, 真係好開心...

 






訪客留言 (返回 barbieL 的日誌)


HEHE 於 2007-12-27 09:57 PM 發表:
睇黎你之前留既所有唔開心﹐都唔夠今日既唔開心﹐係咪?
真係都唔明自己點解入佐間咁唔公平既公司....可憐!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]