我發現面上近下巴位, 生咗好多粒粒, 唔知做咩事呢? 我真係唔記得自己有搞過咩, 令到佢咁樣wo... 好n囉~ 無啦啦搞成咁~ 快d畀我好返啦~ 最多我飲多d水喇~ Um ... 我諗都係因為我少飲水, 夜瞓, 少吃水果... 所以先咁o既~ 人哋話通常生喺呢d位都係腸胃唔好先會...
最近, 每次刷牙, 都會吐返一堆血泡出嚟~ 好恐怖囉~ 不過成2個weeks都keep住係咁, 我已經見耐不怪喇~ 唔知係咪有牙週病呢? 又或者係熱氣呢...