好辛苦!
大前晚, 同埋尋晚, 都一樣瞓瞓吓就嚇醒咗囉~ 果種感覺, 好難受!!
到底發生咩事? 到底我係發夢定係真呢? 我唔想失驚無神, 瞓著冇幾耐, 就要驚醒囉~ 果種feel到自己move唔到, 張被好似就快被扯走, 同埋想醒又醒唔到, 叫又叫唔出既感覺, 真係好恐怖呀! 最近呢兩晚, 一晚就聽到有把女聲响我右邊耳仔講: 打畀你又唔聽, 你真係好麻煩... 醒咗, 諗一諗, 當日下午, 我的確係有一個miss call! 因為我果時同緊forwarder夾緊d schedule, 而且我又見到冇來電顯示, 所以望住電話打入, 都冇聽, 直到對方收線. 尋晚, 响我完全清醒之前, 有個冇著衫既男人, 面對住我, 哄到好近, 佢企圖想鍚我, 但係我縮, 不過出唔到力, 又醒唔到, 叫唔出, 掙扎咗好耐, 有打開過對眼, 開咗一秒就合返, 好辛苦先至大叫咗出嚟, 醒咗!!
有冇人可以話我知, 我應該點做? 一日咁既experience, 第2日我一定會好upset, 會成日都心情好差, 而且怕咗瞓覺囉~
我好討厭要一個人睡呀!!!!
|