從23走到24
我的生活點滴...
barbieL
暱稱: 女人仔~鄭小豬
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
蛇仔頭
2蚊vs5蚊
2008
Memory
Honey Moon Night
文章分類
全部 (35)
同事3分憎 (4)
身體健康 (3)
情感的禁區 (5)
集體回憶 (18)
錢錢錢錢 (4)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
2007 年 9 月 17 日  星期一   晴天


夢醒時份 不安 分類: 集體回憶

好辛苦!

大前晚, 同埋尋晚, 都一樣瞓瞓吓就嚇醒咗囉~ 果種感覺, 好難受!!

到底發生咩事? 到底我係發夢定係真呢? 我唔想失驚無神, 瞓著冇幾耐, 就要驚醒囉~ 果種feel到自己move唔到, 張被好似就快被扯走, 同埋想醒又醒唔到, 叫又叫唔出既感覺, 真係好恐怖呀! 最近呢兩晚, 一晚就聽到有把女聲响我右邊耳仔講: 打畀你又唔聽, 你真係好麻煩... 醒咗, 諗一諗, 當日下午, 我的確係有一個miss call! 因為我果時同緊forwarder夾緊d schedule, 而且我又見到冇來電顯示, 所以望住電話打入, 都冇聽, 直到對方收線. 尋晚, 响我完全清醒之前, 有個冇著衫既男人, 面對住我, 哄到好近, 佢企圖想鍚我, 但係我縮, 不過出唔到力, 又醒唔到, 叫唔出, 掙扎咗好耐, 有打開過對眼, 開咗一秒就合返, 好辛苦先至大叫咗出嚟, 醒咗!!

有冇人可以話我知, 我應該點做? 一日咁既experience, 第2日我一定會好upset, 會成日都心情好差, 而且怕咗瞓覺囉~

我好討厭要一個人睡呀!!!! 

 






訪客留言 (返回 barbieL 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]