痴線架... 一朝早我就見到好嘔心o既o野囉~
返到公司放低咗個袋, 我又被安排咗出去ITS. 行到去近奇華附近, 我多多事幹咁週圍望, 望咗去對面馬路香工果邊, 我見到... 一個傻佬, 佢企咗响度疴尿囉!! 佢仲要冇遮掩咁, 咩都睇到, 好驚囉~ 勁嘔呀! 嚇到我即刻標走, 無奈爆! 之後回程去到公司樓下, 我又見到個的士佬佢喺架車入面吐痰出車外囉~ 果啖痰, 真係... 澎湃