呢個禮拜, 我接咗一個舊朋友打嚟公司既電話, 不過唔好意思, 佢並唔係搵我.
有時, 如果我哋係街上面見到d好耐冇見既人, 我哋會同人哋講: 呢個係我以前既朋友, 乜朋友有分以前依家架咩? 咁我諗呢d都已經唔係叫做朋友喇~
呢個舊朋友, 係我聽完佢呢個電話之後, 我諗我哋真係永永遠遠, 正正式式咁證實咗我哋以後已經唔係好朋友, 而普通朋友都應該用唔上.
故事係咁既~ 呢個舊朋友, 我係五年前, 喺我第一份文職工作既公司識既, 當時, 我哋果team人只得我同埋佢咋~ 原來佢一見到我就已經認得我, 因為大家都係住青衣, 大家都去過同一間自修室溫書, 佢仲識得我既其中一個朋友! 不過當時既佢, 當我為仇人, 全因為請我既原因係因為之前果個partner粒聲唔出自己冇返工幾日, 而且亦都諗住以後都唔返. 天真的舊朋友就覺得我搶走佢朋友既位置, 所以好痛恨我.
可惜, 冇幾耐, 我哋成為咗一對好朋友, 連公司d阿姐都用姐妹嚟相稱我哋. 其實, 唔多唔少都因為我既關係, 舊朋友喺公司入面既朋友圈子亦擴大咗. 以前佢唔會同我右邊既同事講太多說話, 但係因為我短時間內, 亦都同右邊既同事friend起上嚟... 我哋一班年紀相約既青年人, 亦開始聚集起嚟.
我喺呢間公司入面短短既一年幾, 喺我走既時候, 我諗我有5個要好既朋友啦~ 不過相信依家一個都冇晒...
最好既呢個舊朋友, 都冇埋... 答案點解, 我好清楚! 曾幾何時, 呢5個人當中, 有人互數不是, 但係無啦啦又可以冇晒事, 我都唔知點解, 或者係佢哋既d叫做真正朋友啦~ 或者大家都唔太care大家, 所以大家之間既問題, 都唔會係一個問題, 唔會深究, 唔會放在眼內, 只係有得一齊玩, 嘻嘻哈哈就算...
原來... 呢位舊朋友, 係咁膚淺同無知... 好失望!!
原來... 先入為主既, 先會變成一個真相... 點解, 你聽到或知道一d事, 從來都唔去問一問當時人? 如果, 你問一問, 稍稍諗一諗我, 有去想關心一下, 了解一下, 唔好咁單方面去信任既, 咁... 可能我唔會對你咁失望.
真相大白, 相信唔會有可能, 因為我唔會用我呢個咁可貴既真相喺d唔值得既人身上... sorry~
|