尋晚同eva朋友仔msn, 好開心囉~ 我哋係一傾如故, 完全係冇生疏果隻啦~ 我仲約佢出嚟食飯傾呀! 因為實在係太多嘢要update喇~
下午我同咗mama去行jusco, 好耐我都未試過淨係同mama行街囉~ 原本我係諗住陪佢出去買我表哥既結婚禮物, 點知最終都花咗好多時間喺呢個Jusco既十元店果度! 我好like去果度行, 因為平嘛~ 但係我係一個c拉仔啦~ 我勁買d屋企嘢, 濕紙巾, 香味劑... 保溫瓶我都買咗一個呀~ 咁當然唔係10蚊雞咁平啦~
nice day~