倫倫佢尋晚陪住我, 今朝一早又返咗屋企瞓喇~ 無所事事, 朝早睇完e生, 食咗d嘢, 玩搽指甲油玩咗成個鐘, 最後又擦走咗... 幾無聊. 3點鐘咁上下, 我就瞓著咗, 好好瞓吖~ 瞓到有電話都醒唔到嚟聽, 但係又不斷聽到樓下有死o靚妹仔喺度嘈既聲音. 結果, 瞓到5點半先起身, 又食藥... 又攤喺sofa... oh... 返咗大陸既baba, mama, 細細佬都返咗嚟, 一家人齊集.