好唔高興我既皮膚病問題, 仲未好返wo, 點算?
上個再上個week已經睇過e生, 但係都唔好, 不斷搽藥膏, 但係都仲係有粒粒. 結果, 我今朝九點幾就走咗去樓下搵阿葉siu hing睇, 我以前試過咁, 都係佢救返我, 今次唔知得唔得? 佢話我咩毛管塞咗, 同埋發炎, 雖然要用好細心先可以睇到我咩事, 但係我真係唔想見到自己d皮膚係咁差落去囉~ 陣間唔理佢, 唔知會惡化成點樣架嘛~
快d好返呀~ 好唔返, 咁就要做醜女, 以後冇晒自信心架喇~ 好運...