我baba真係好犀利, 成50歲人, 為咗我哋, 仲去返佢地盤既工作. 都係因為我哋唔生性, 養唔起頭家. 所以佢先要做份咁危險, 咁辛苦既工作. 不過, 今年佢好好彩, 跟咗個老闆都對佢幾好, 依家佢係阿head, 睇住班工人同埋d工程, 人工仲hahaha... 每次我幫佢入票, 我都覺得佢好叻. 但係佢真係好辛苦, 成日都加班加到好夜, 返到屋企又冇胃口食飯, 又週身骨痛, 好慘...
baba: 我會好畀心機去賺錢, 希望你可以唔洗再咁辛苦做工, 可以輕輕鬆鬆咁過退休生活啦~