今朝起身有好不詳既預感, 覺得今日一定會畀boss鬧... 點知, 返到公司, 就分別畀兩間supplier 爆起咗... oh!!! 諗住實死硬啦~ 點知, 估唔到幫我解開咗我呢團黑煙既, 竟然係一個一向都對我冇咩好感既人 - 我boss的太太 - 老闆娘. 真係好出乎意料之外.
下午, 仲覺得自己好運tim, 好似事事順利咁, 簡直可以用重生嚟形容. thanks god~
夜晚, 倫倫成九點幾先收工, 攰死咗囉~ 不過佢都仲主動過咗青衣搵我, 我陪咗佢去食m記. 食完, 喺樓下公園仔heehee haha咗陣, 佢都搭taxi返屋企lu... (明明我有7折的士電話, 佢都唔肯call, o 咀)
黃高狄既姐姐黃小wing佢入咗e院呀~ 黃高狄好擔心... 不過高狄仔, 唔好太擔心啦~ 小wing應該冇事, 吉人自有天相...
lunch既時候, 同事們喺酒樓, 幫boss個女改名, 我諗咗3個好無厘頭既名囉~ 林杮, 林盤, 林時... 冇一個似係女仔名. 而同時間, 我都幫自己既仔女諗好咗名, 中文名希晨... 英文名都係heison, 好男仔名呀~ 不過女仔都應該用到掛... 特別d嘛~ 台灣有個女歌星仔都叫做林依晨啦~ 又係有個晨字... 晨係代表開始咁解, 希晨, 即係一開始已經好有希望啦~ 幾好~ hoho... 仲要英文名都襯埋, 勁!! 不過希晨bb唔知幾時先出到世呢??
哎呀... 本來聽日約好咗同學仔去bbq, oh... mama尋晚已經講好咗, 姨ma同姨丈佢哋sat會嚟, 叫我放工就好返屋企招呼下佢哋... 咁都啱既, 我都真係好似好耐冇見佢哋. 唯有, 又要同同學仔們綠慳一面啦~ 子為同學仔一定會好唔高興呢... 上次佢聽到matrix同學仔話可能唔去得, 佢都好似有少少被爆起囉~ 啊... 唔好怪我啦~ 我都唔想架... 呢d就叫到世事難料喇~ 如果, 咁lucky, 佢哋聽日話唔嚟喇~ 咁咪可以照常活動囉... 呵呵... 
|