O' 聖誕節托它歸家~~擺o係廳度閃閃下~~§
Merry X'mas~~~~~
今年Xmas應該係我最注重既一年~
以前從來唔會諗要送d咩比人...但今年好強烈地覺得要送禮物~
買左幾份禮物~
1. 炸蝦mouse pad 套裝 for 抽獎 (結果由貓仔抽到!!)
2. 豆腐人公仔
3. lego人仔
4. 袖口鈕 x 5對 for 老闆
5. Gloomy暴力食左聖誕老人公仔 for 老闆娘
6. 大大粒有味西瓜咕臣
7. 靚靚梳化形手飾盒
未試過咁有心機揀禮物...大部份都係上網買...因為都無時間出去慢慢行街!
希望大家都鐘意d禮物啦~
跟住我又收到好多禮物bor~
1. BBQ系列MIMO figure (22/12抽獎抽到~係joanna揀架喎~~~~yeah~)

2. Hello Kitty 大咕臣 (24/12老闆娘送架~~~~)

3. Hello Kiity 電話座 + 鎖匙包 + Memo Pad (fiona送的~)
4. Hello Kitty 防狼器 (寶雯送架~)
大家都好有心思~~我全部都好鐘意~呵呵~●~Thanks so much~
琴晚平安夜..收工後同寶雯相聚左一陣...交換了禮物~
之後就去66屋企打邊爐~我一直以為係得我同66同表妹咁....
但結果有6's爸媽...表妹's爸媽...66同表妹同我....陣容頂盛~
飯後被芝芝喪吠...死人326!!!!!!!



之後因為太夜....都無出到去...反而去左babe屋企打牌....babe媽媽竟然對我地好歡迎~
打左一圈都無...就轉左玩大富翁...大家果然好有童真~玩大富翁都可以玩得咁開心~
幾多~~~1蚊!!!

後來66要趕住去"人地"屋企...so就同表妹走左lu~我就o係babe屋企借宿一宵~
第二朝回家途中天氣很好...天空很美呢~~從沒發現...經常經過的地方....原來都很美!


呢個平安夜好似好平凡咁渡過左...但其實簡簡單單已經係最大既福氣了~
應該是近年來最開心的聖誕~Merry X'mas~