baubau229
暱稱: 包包
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
愛上阿Mag~
19句話
燦都
2010-07-19
被一隻貓俘虜了我的心
文章分類
全部 (140)
所有同朋友仔發生既事~ (33)
給寶貝的 (57)
遠行 (4)
未分類 (109)
我的非死不可
Connie Chau

Create your badge
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 75
今日人氣: 0
累積人氣: 2164
 

 
2008 年 12 月 30 日  星期二   寒冷
 
聚餐@和民~ 愉快

放工後和joanna吃飯~

本來66都會出現...可惜眼痛...又不能見了/.\

去了和民食...又喪食...又pizza又意粉...好似好多本錢咁.....=.="

 

謝謝joanna的包容~

每個人對事情的看法也不一樣...或許在這件事上...大家執著的地方都不同...幸好都解決了~

我也會好好反省的~

我從前是不會發脾氣的....真的...一次也沒有!

不過近來心情大起大落....真的好奇妙~

或許是我們太親近了~甚至有時每天也會見面~

就像家人一樣~~

所以就會很放心地表現了自己真實的一面吧...

但我相信這是好事...

因為....當我的缺點慢慢暴露時...妳們還是很愛我~~

 

 

 

 

 
 
 
發表時間:2008-12-31 02:10 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                                                                                             

 

 

 

 
2008 年 12 月 30 日  星期二   寒冷
 
一週回顧~

x'mas咁就完結左lu.......

好快就到09年...仲有兩日...

 

25/12

25號一大早返到屋企...整呢樣o個樣....下午走左去訓覺..

到傍晚先出動...同屋企人+姨媽一家+表姐一家去食聖誕大餐~

其實只是大家圍在一起過聖誕節!

去了UCC吃了美味的意粉...意粉簡直是我最愛~

 食左兩啖先記得影=.=

媽媽食的什扒...好好味喔~

最開心是見到嘉嘉豬吧...她現在一歲四個月...真的很可愛!

她現在記得的事情很多...已經認得哪條路可以去到開心樂園...認得我們每一個人...認得哪隻是kitty...哪隻是面包超人!!

看著小朋友長大原來很快...她在醫院bb房時的情景...我還記得很清楚!

 佢地既全家福~好幸福喔~

 

26/12

和迪迪交換了禮物~

一起去吃了好吃的Euro gogo!

味道不錯...會再去的~

之後衝入西貢和家姐 & fds bbq~

風景優美的西貢...我又來了...還是有很多回憶浮現~

 

bbq後大家意猶未盡...去了唱k...真係痴左線~

回家累到死...兩日假期就這樣完結...........................

 

27/12

放工後和同事fiona去了吃沙爹王!

以前在天一時...經常都食白咖哩飯...好懷念~

 

28/12

和嫲嫲飲茶~

因為堂妹從canada回來了....所以見見面~

堂妹.....um.....那個....看圖吧還是~

 

 

 

 

 
 
 
發表時間:2008-12-30 01:13 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                                                                                             

 

 

 

 
2008 年 12 月 29 日  星期一   雨天
 
聚餐with camcam

夜晚和camcam食飯~~

去了califonia pizza.....好味!!

傾計影相食飯....我地一貫既作風~~~

飯後發生了趣事....

話說...我地走左之後...cam先發現唔見左相機套!

於是符就返轉頭...去返califonia pizza度搵...

去到我地頭先坐既位置...已經見到相機套o係地下...cam亦都準備伸手去執啦.........

點知...waiter先生搶先一步....講左句: "我幫你丫~"

就幫camcam執起左個相機套~~~~~

佢絕對可以拎最佳員工獎or服務獎之類....HK又多個好人了~~

 

當局者迷是一定的...很難避免~

但也要聽取朋友的勸告...不要太沉迷就好了~

 
 
 
發表時間:2008-12-31 01:52 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                                                                                             

 

 

 

 
2008 年 12 月 25 日  星期四   晴天
 
Merry X'mas! 開心

O' 聖誕節托它歸家~~擺o係廳度閃閃下~~§

Merry X'mas~~~~~

今年Xmas應該係我最注重既一年~

以前從來唔會諗要送d咩比人...但今年好強烈地覺得要送禮物~

買左幾份禮物~

1. 炸蝦mouse pad 套裝 for 抽獎 (結果由貓仔抽到!!)

2. 豆腐人公仔

3. lego人仔

4. 袖口鈕 x 5對 for 老闆

5. Gloomy暴力食左聖誕老人公仔 for 老闆娘

6. 大大粒有味西瓜咕臣

7. 靚靚梳化形手飾盒

未試過咁有心機揀禮物...大部份都係上網買...因為都無時間出去慢慢行街!

希望大家都鐘意d禮物啦~

 

跟住我又收到好多禮物bor~

1. BBQ系列MIMO figure (22/12抽獎抽到~係joanna揀架喎~~~~yeah~)

2. Hello Kitty 大咕臣 (24/12老闆娘送架~~~~)

3. Hello Kiity 電話座 + 鎖匙包 + Memo Pad (fiona送的~)

4. Hello Kitty 防狼器 (寶雯送架~)

大家都好有心思~~我全部都好鐘意~呵呵~●~Thanks so much~

 

琴晚平安夜..收工後同寶雯相聚左一陣...交換了禮物~

之後就去66屋企打邊爐~我一直以為係得我同66同表妹咁....

但結果有6's爸媽...表妹's爸媽...66同表妹同我....陣容頂盛~

飯後被芝芝喪吠...死人326!!!!!!!

之後因為太夜....都無出到去...反而去左babe屋企打牌....babe媽媽竟然對我地好歡迎~

打左一圈都無...就轉左玩大富翁...大家果然好有童真~玩大富翁都可以玩得咁開心~

 幾多~~~1蚊!!!

 

後來66要趕住去"人地"屋企...so就同表妹走左lu~我就o係babe屋企借宿一宵~

第二朝回家途中天氣很好...天空很美呢~~從沒發現...經常經過的地方....原來都很美!

 

呢個平安夜好似好平凡咁渡過左...但其實簡簡單單已經係最大既福氣了~

應該是近年來最開心的聖誕~Merry X'mas~

 

 

 

 

 
 
 
發表時間:2008-12-25 12:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                                                                                                                             

 

 

 

 
2008 年 12 月 21 日  星期日   晴天
 
謝謝~ 滿足

第一份聖誕禮物?

我真係咁以為...

點都好...好靚...唔會捨得食~

謝謝~~

 
 
 
發表時間:2008-12-21 01:13 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]