=3=今日西史死左la 朝早胃痛..食左止痛藥._. 點知考考下超眼訓 訓著左/口\ 好多野都唔識..xp 11點考完=] 之後番家食野... 然後上網睇左一陣野 跟住上床訓死^3^ 訓到7點起身食飯..haha=] 最愛訓覺覺>3<
今日考完家政.. 唔知有冇死到呢a_a 今日睇左既今日都有出到.. 大概既都記得既.. 卷2盡左力la..@@ 要寫既都寫晒..希望冇事la.口." 快d考完試=] 2隻腳痛到痴線 人地十指痛歸心..係手指 我就係2腳痛歸心..真係陰公豬:a 行樓梯慘過人地d牙婆/口......(閱讀全文)
老la../口\ 琴日打完波..今日手痛腳痛 行路似機械人咁..so sad 琴晚同愛叔傾計.. 我真係好想知你究竟點諗?! 唉........ 呢幾日都冇心打qz=3= 希望快d離開呢個充滿開心同唔開心既地方 我知自己捱到=] 究竟我宜家做緊d乜..?! 我仲未清醒.......(閱讀全文)
/_\係...alien講得岩 我唔應該諗.. 亦都唔應該因為寂寞而搵伴/_\ 心裡由此至終都只得一個存在... 總使我唔願去面對現實 冇可能再發生既野......(閱讀全文)
呢一年真係發生左好多事 賢伯同愛叔,alien反面 我地成班人宜家散晒 真係...唉 琴日同佢地去睇愛麗絲=] 好睇..又其尾個歡騰舞真係超正..xD 呢2日又夜訓LA.. 成4點幾先訓..但係11點幾就醒左..SO SAD 今個星期考MOCK LA 29號就考家政CE..我要努力=] 琴晚發夢夢見佢..好開心牙x......(閱讀全文)