我想還是抑鬱較適合我吧 為什麼我要開心呢?! 真的有什麼值得我那樣ma>? 寂寞真的很寂寞.. 但我信寂寞我能習慣.. 習慣了就好了吧.. 有什麼還要著緊ma.. 只覺什麼也很煩.. 沒有人什麼也把我了解.. 再次陷入迷茫
今日alien生日 成班上左佢屋企..== 佢買左勁多野比我煮=.= 攰到我傻 琴晚已經冇訓到今朝10點=.= 整左豬扒,魚柳,意粉,又有雞翼,炒飯 飽死@@ 玩will..超正xD 玩到手指抽筋=3= 係咁打柒柒,小黑XD 好難得今日打得咁爽..哈......(閱讀全文)
今日同屎忽凱唱k@@ 一早打黎叫我起身.../3\ 唔想起==" 超凍...係床度碌到11點先起 沖涼..食野==" 太凍...都唔知著乜好 同牙檬1點先出門口 出去葵芳唱k 落到下面...凍到mama都唔認得== 買左個暖包係菇菇 係咁拎佢黎玩x......(閱讀全文)
今日出左去同alien佢地睇穌乞兒好睇=] 之後食日本放題 食左好多野=] 買左2件奶咀b既衫衫..>v< 鐘意鐘意=] 之後alien買左隻鴨鴨比我 多謝佢^^ 仲有今日好凍=3= 日日都唔想起身 訓到1點幾先捨得落床=3= 不過之後又上番床=3......(閱讀全文)
琴日出左去睇公主與青蛙 睇得果一半==" 未到已經開左場...唉 睇完戲行左一陣5點幾就番家la 番到家食團圓飯 今日要去拜年唔想去v_v 今年的情人節不快樂.... 自己一個過0.0 唉..... 唔係同自己想過既人一齊 點過都係唔開心不過點都好=......(閱讀全文)