今日 好想用白話黎打blog..
估唔到 上次輸左21比9..今次係21比21-9 = ='
唉 輸左..輸左...輸左..
我個心入面全部都係d 2個字
見到呀羊佢失望ge表情..
心有萬分ge抱歉..
原來...我仲係咁屎...
屎到拎得12分..
雖然我自己講 輸左未輸左lo 我又唔係好識打..
但係一見到呀羊..就覺得我琴日冇去練習
係我輸ge原因
估唔到 我係海星ge第一次挫敗係羽毛球.
不過我會面對ge..
怪就只怪自己冇多練習啦..
有d位我真係輸得好唔抵...
明明平時可以打到好好 估唔到
一落到場 腳都震埋..
可能我只係活在自己ge身影下.
以自我中心太強啊..
我mami呃人ge= =' 又話發夢同真實係相反..
明明我發夢我會輸 點知..真係輸左..
唔通 連個天都要咁中意我,,
第一次ge夢想成真 篇篇就係對我不利ge野..
可能我係賺到ge 賺到一個難忘ge經歷..
但係比勝利ge心情..
差好遠= =' 可能我太好勝..
算啊 唔算打落去
輸左要起番身...起番身戈時 就唔可以再輸!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |