海星之旅
Joe.cole有心事....
bb6403470
暱稱: ★唯愛☆輝輝
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
be yourself
假裝
有感
懷情!
心有感而發!
文章分類
全部 (99)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
牙城. (uuiioo5)
Claire (Choi211)
IRis. (iris93227)
MichaeL (MichaelCoo)
sherry (sherry0101)
Stephanie0907 (leng0907)
小黑柴 (leo505195834)
阿菇 (milkian)
毛毛 (MaOMO)
蘇細 (wask319)
✥'-_'✥Renee Cheong_... (Renee00)
阿悅 (loveYACI)
*`! ''大 根 ◆_++... (Irenefamily)
kp (kpboy)
#′玻璃 ♥ (SIUPIG_V0V)
- `'♥™ ξ [w0ngka... (redmarlboro)
` ♥. (kk14)
♥Ch3ng. (ch3ng912)
Siu_U (kakau)
×`鬼鬼{♥} (frankieSteng)
網站連結
bloGGGGGGGGGG
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 99
留言總數: 310
今日人氣: 1
累積人氣: 1804
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 31 日  星期日   晴天


..... 分類: 未分類

就這樣...

一個星期的瘋狂溫習就此完了...

更改(幫人溫習)才對

1~4   都是活在別人的陰影下...

到星期五...

也不見得有什麼幫助..

想不到這個物理測驗..

需要花上一個星期去準備..

這個星期六 

比之前的輕鬆多了..

可能是因為這個星期辛苦多了..

對比之下..

多了時間去打機..

除了打機...

我也沒做什麼>..

感覺好像在浪費時間..

現在就連最友好的朋友也有另一半了..

電話也小了幾個   這也是正常的..

時間小了一半嘛.

怎樣好的後路     不敢走出第一步         都是什麼也做不到



2010 年 1 月 21 日  星期四   晴天


他媽的! 分類: 未分類

今日  好想用白話黎打blog..

估唔到    上次輸左21比9..今次係21比21-9 = ='

唉     輸左..輸左...輸左..

我個心入面全部都係d 2個字

見到呀羊佢失望ge表情..

心有萬分ge抱歉..

原來...我仲係咁屎...

屎到拎得12分..

雖然我自己講     輸左未輸左lo  我又唔係好識打..

但係一見到呀羊..就覺得我琴日冇去練習

係我輸ge原因

估唔到   我係海星ge第一次挫敗係羽毛球.

不過我會面對ge..

怪就只怪自己冇多練習啦..

有d位我真係輸得好唔抵...

明明平時可以打到好好  估唔到 

一落到場  腳都震埋..

可能我只係活在自己ge身影下.

以自我中心太強啊..

我mami呃人ge= ='  又話發夢同真實係相反..

明明我發夢我會輸  點知..真係輸左..

唔通   連個天都要咁中意我,,

第一次ge夢想成真   篇篇就係對我不利ge野..

可能我係賺到ge  賺到一個難忘ge經歷..

但係比勝利ge心情..

差好遠= ='  可能我太好勝..

算啊  唔算打落去 

輸左要起番身...起番身戈時   就唔可以再輸!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2010 年 1 月 17 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:最易撞ge密碼 )


2010 年 1 月 15 日  星期五   晴天


找到了.. 分類: 未分類

星期四..

是班中的一位同學

在一個星期裹最特別的日子..

心感十分的佩服.

就憑著他那一份的執著......

而回望著我..

卻有什麼能令人敬佩

又有什麼能讓人學習

好勝的我從來都會顧著這些問題

但今天和那位同學詳談後..

發覺真正擁有智慧的都有一貫的作風.

而不認輸的我卻在很多位置已經不戰而敗了..

好勝的人往往是戰場上的炮灰.

智者總是操縱著炮灰的生死.

這個道理..是今天我能吸收到的..

總結出來.

沒有一個成功的人是沒有智慧的..

而擁有智慧的往往是謙虛的.

自大的就只能活在智者的陰影下.

 



2010 年 1 月 12 日  星期二   晴天


變了.. 分類: 未分類

今天 

羽毛球比賽...

雖說是贏了..

但是打第一場的我,,,

就只贏得了一個經驗...

成績表..

在4:30我媽媽也拿了..

失準了..

平均分只有76分..

雖然是全科合格...

但這也是令我加倍努力的理由...

總結今天..

都是為羽毛球而過..

但相對地..

我在羽毛球方面 

也得到了不小..

再想多謝的  就是呀羊了..

今天...班上面也做了一個舉動..

就是調位..

我的位置...

因為step的關係,,並沒有任何改變,,

而左邊   就變了呀羊..

右邊..又是那個變態佬..

唉..

也許是美中不足吧..

算了....不管他..做功課!!!