其實點先算識得去愛呢?
能夠控制感情既進度?溫柔地對待另一半?經常好甜密咁生活?還是懂得安慰佢、哄佢呢?
每個人既準則都唔同,去愛既方式都唔同~
但,搵到一個相方都覺得適合既方式就一D都唔容易喇!
有好多人都會自私地只想被愛,想被對方保護住~
事實上,呢件事係近乎冇可能嫁!
因為淨係享受被愛既話,就會令另一方感到辛苦、難以繼續愛下去
去愛果個都會想有被愛既嫁~既然只想被愛但比唔到愛既感覺另一半,咁就好容易會有危機出現!
所以,愛與被愛係應該兩者共存,咁樣先可以令感情長久下去…