唔知點解我成晚都訓唔到呀~好耐先訓到一個鐘,之後又好耐先訓得返,
因為我返8:30所以可以訓遲D,我同fd話8:15返學校等,不過學校好逼,
我要問蔡生先知道佢地係邊,點知又話上課室,我就去佢地失'傘',
我上左去先,佢地鬼影都唔見一個,等左一陣佢地先上到黎,
園來佢地搵緊我,我就狂say sorry,之後譚胡就帶我地落去禮堂,
又到校長講野,次次都好長,跟住又上返去,大搬位之後我又唔可以同fd一齊坐-.-
男仔29個女仔得16個,真係怪~次次都係女多過男嫁啦,怪怪怪!!!
跟住就派特多野,不過全部都係我阿媽填,唔洗我擔心,
阿媽肚餓就一齊去食野,係M記換左個Giroro,我覺得幾好,阿媽就話好似鬼-.-''
去city super行左一陣就返屋企,on血染無啦啦因為我老公所以俾人殺~唔制呀!!!!
|