哇哈哈!有好幾日冇打blog喇!
呢幾日都係番學一小時,去玩n小時喇!
日日番得一兩個鐘,都唔知做乜嫁,
一時拎獎,一時就on下on下咁坐係樹等佢放學,
之後次次M記(除左尋日去禾X),跟住行好耐街,
再唔係就去妍/E既屋企玩,次次玩到5點幾先返屋企!