2007 年 7 月 9 日 星期一  |
| 2007-07-09 |
分類: 中學 |
今日9點要返學校睇社際畫劇,
首先係藍社,
有教育意義之餘仲好搞野,
最緊要係有亞cat係度做第3者,
佢做樣仲on下on下咁唔知發生咩事。
跟住係綠社,
就講電車男2世既,
一個男仔中意左個女仔,
點知佢有病唔覺唔覺咁退學,
9年之後個男仔做左e生仲去e佢添,
不過佢做得最好既係成日拉幕,
同埋2個間場既好得意XD
之後重有抄奇幻潮既幸福當鋪,
都幾好嫁!
放左學就同呷、妍、曉去食野+行街,
曉就早左返屋企,
我地3個去妍home,
玩比卡超大富翁,
妍玩到我地破晒產,
好采last呷仲差妍錢,
我先未至於做輸家炸!
如果曉黎埋既話我會輸得仲可憐呀=.=
|
網主回覆
咪因為你會同佢地一齊搞到我破產囉>< Posted at 2007-07-10 07:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
| bb88 |
|
暱稱: 愛哭.鬼 性別: 女 國家: 香港 地區: 沙田區 |
| MORE... |
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|