哇哈哈!今日社際畫劇有結果喇!
冠軍:紅社(我個社黎嫁!)以古裝劇出位成功~黃社(真係好鬼搞笑嫁!)
亞軍:藍社(真係好好嫁,又得意又有教育意義)
季軍:綠社(拉幕真係拉得唔錯)
我本來係諗住:
冠軍:藍社
亞軍:紅社
季軍:黃社
殿軍:綠社
唔緊要啦~橫掂冇我份演出(如果有我既話一定衰硬!)
放左學之後,妍、曉同呷2點要去綵排,所以冇同佢地一齊吃。
跟住就同雲行一陣街,就返左屋企。
阿哥出左去我就完完全全擁有部電腦喇!
可惜...唔知點解冇得上網,連msn都冇=.=''