今日係最後一日,
我同學校就要分開一段時間,
今日返去話要派野,
點解我連一個豬肉獎都冇,
派成績表我就知道我好可能入B班,
but好可惜,
冇咩人同我一班,
放學去左行街,
行行下就大家失晒蹤,
所以就自已一個返左屋企。
後記
點解?點解?
我同你明明日日都係埋一齊,
但係我竟然覺得同你之間有D野,
距離愈黎愈遠,
我同你係咪真係要做陌生人咁?
我'層'經有諗過係咪我既問題,
但係之後我發覺,
唔係我既問題,
而係你唔想再同我咁親近喇,
我地係咪由呢個暑期開始,
慢慢咁生疏落去,
感情又漸淡,
不知不覺間'分手'?
我真係好唔想呢個係事實呀,
無奈地我一定要接受,
橫掂你都已經有個人可以替代我,
不如就咁完啦!