之前我都足不出戶,
就算係出都係--
近至屋企樓下,
遠至沙角博康,
而尋日我就同阿哥去左NTP,
先去食麥記,
之後就跟阿哥去搵碟--
關心妍〈Lost & Found〉既大孖同細孖,
不過搵唔到,
但係係買物王見到某game既模型就買左$40。
跟住阿哥就跟我去wonderland睇下有咩平野買,
不過睇唔岩,
阿哥睇中左條電話'乘',
我話買比佢做生日禮物,
點知佢話係生日禮物就唔好咁平-.-''
所以冇買到,
去左學生書屋買梁佩瑚新出本書,
平時$25/本,
點知呢本要$35,
唉~
鬼叫我中意咩,
咁就冇左$35><
|