尋日出街買左少少野,
之後就買野做晚餐,
由於我阿媽生日,
所以晚餐係好豐富(+貴)。
--------------------------------
今日就4點幾出左阿婆果邊,
去到我淨係坐左係度,
冇乜點出過聲,
阿婆無啦啦又話我比人'中'壞晒,
我真係o左咀囉,
坐左成個鐘呀,
又悶又坐得唔太舒服,
之後去左茶餐廳食扒,
食到我好飽(飽到食唔晒),
林走先記得重有雪糕,
就拿拿林坐低食埋就走左lu~