今日起身阿哥就話出去,
又冇講地點...
我咪係度狂玩電腦囉~
又同雲係度MSN~
玩踩地雷又次次贏,
佢就話我今日好運喎~
心諗:如果好運既話我就想阿哥去買膠品比我啦!!!
不知幾咁悶呀!
4點果陣,
阿哥返左黎,
我一眼就見到阿哥買左膠品返黎呀~
我一手搶黎睇,
佢買左個SOSAD 'coolshion'(唔識點串,求其打個音)
同埋我好想要既 l'm a plastic bag .
同埋銀包、時扣、好多襟章、2盒模型
搞到我勁興奮~!!!!!!!
好想大叫呀!!!!!!!!