今日又要返學喇,好唔捨得咁暖既home~!
VA堂要設計野,但我玩多過設計
LUNCH又上LILBRARY,見到怡同欣就一齊同珊、穎、雯狂傾,
講講下約左去MK買野!
MATHS又唔知佢UP乜LU~
放學去左珊同雯個笛子班睇佢點吹,但傾多過吹,未到5點就返去
經小食部果陣見到銘,好想叫佢一聲老豆,但最後叫左聲白癡仔定係傻仔先走xd
返到HOME,阿哥就話砌主機,要我比錢><肉赤!