唔知點解,呢幾年呢,自己一個人既時候,不時會出現一種好down既感覺
可能自己真係有好多唔開心既野發生,但自問自答又搵唔出ans
大約半年前,訓醒午睡果下,見到身邊冇人,四周都好靜,跟住就喊左出黎喇~
真係唔知點解嫁!好自然咁,就會好upsad...野都唔講多句
老實講,我有時真係覺得自己幾寂莫嫁~好似冇乜幾個知心朋友咁樣
就算我當佢知心,但佢又當我咩呢?
下年,我同好多fd都唔同班,包括:kathy、sin、肥邦、穎 maybe珊同霍都唔同
唔知又可以唔可以keep住做fd呢?真係好唔想入a班,怕撞到人
加上同[大佬]可能同班,怕見到佢同[她]in un果陣個心又痛喇!
|