Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting
 my xanga:  www.xanga.com/kathykibe
bbkathy1314
暱稱: ~.** 喵喵 ++..#
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
拍賣場
XANGA
燾,生日快樂!!
8.6.07
文章分類
全部 (641)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
燾燾
Chloe
EELEEL
JAY
kaiko
mandy
my xanga
vicki
麗儀
Tracy
SZE
Terry
YOYO
honey肥豬
Cindy
David
jay
yanyan
大隻仔
甘仔
何金漢
君君
呀b
呀b
呀朱
呀姿
呀峰
呀挺
呀健
呀蕭
衰仔
敏敏
細孖
婷婷
紫情
嘉俊
機蟲
莃莃
最近訪客
最近沒有訪客
My Lovers
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
日誌統計
文章總數: 641
留言總數: 315
今日人氣: 18
累積人氣: 18579
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 2 日  星期日   晴天


幫肥豬染頭髮 不安 分類: 未分類

  9點多起床了∼痴線=0= 之後打扮一下∼同去金都join爸爸,11點坐低∼飲茶仔>v< 後來,細佬黎埋∼我地幾個狂傾計∼*0*

  細佬早走∼我們共吃了11碟野∼...1點多我們走啦∼

  陪行左陣,之後自己去the face shop買野∼幾個月無去=0= 買左粉底+眼線筆∼個姐姐又黎番上水做@0@”

  然後,去粉嶺join肥豬∼兩點左右啦...

  在粉嶺行左個白鴿轉...突然勁肚痛>0< 兩點多去到肥豬家,即去toilet∼

  去完同肥豬一齊睇電視∼嘩∼∼∼電影台呀...雖然播埋d廿年前既戲∼但係好好睇喎>w<

  4點幾,同肥豬染頭髮∼感覺到唔出色-0-”

  染完,我玩電腦∼結果,肥豬個頭,真係只有啡左少少∼...-3-

  7點,食腸仔e面∼>V<

  食完就走了∼漏低左把kitty傘子∼>0< 番到上水,去mannings睇下d染髮tungtung...

  睇完去’如記’∼買左芝士波波>3<

  8點回到家∼...

2006 年 4 月 1 日  星期六   晴天


出糧 開心 分類: 未分類

●9點3自動彈左起身,,,玩電腦∼

●彈了半小時鋼琴,去元朗∼坐車坐側邊位>0<

●剛剛3點去到∼好在...=0= 上堂∼今堂,嵐嵐明顯有番去溫書∼乖^^

●上完就拎薪金:$625.3∼

●軒請左假∼所以,我拎完薪金就走了

●回到家4點3∼

2006 年 3 月 31 日  星期五   晴天


姊妹們+珀龍+蛋~~我愛你們>3333333333333< 疑惑 分類: 未分類

  今天,9點起床...弄到10點∼在樓下join了yanyan豬 >33333< 

  行去火車站,join麗儀 >333333< 麗儀塊面面多左好多粒粒呀,希望快d好啦>3<

  然後,在太和,等埋>3<∼一齊搭火車去mk∼∼在neway city門口join了珀龍 >3< 多得我張ive學生証咋!!呵!$28免加1∼仲有兩個飲品>V<

  我食了豬扒薯菜∼唱了都蠻多S.H.E的哦>W< 好開心哦*0* 又拍拍照∼∼>V< 你們幾個永遠是我最好的朋友呀!!!

  兩點半cut歌∼個低bb竟然剛在上水出發∼oh my god...同他們去銀城影貼貼∼∼靚靚^3^ 影完yanyan要走喇∼...>0<

  我們去了旺中逛逛街∼想買鞋,但看不上眼∼在4樓,個女仔好靚靚o個間野,,,買左件蝴蝶結3+music連身skirt∼yoyoyo∼∼∼∼>V< 不過用到得番d銀仔∼陰公∼ 識左個女仔tim∼拎埋電話∼呵!^^

  然後,join了bb >33333<+廖天 ∼行埋個旺中,又去銀城∼影貼貼>3<∼!!!!!

  影完之後,在銀城用手機影相!    ←珀龍+蛋總是小孩子=0=→ 哈∼∼∼ 6點,我+麗儀+蛋+珀龍走了∼臨走前,當然同呀b打番個k輪先∼呵!!!佢條友仔狂打我pat∼omg-0-”

  搭倒頭車∼番到上水7點3∼等肥豬 衰仔∼開始胃痛了∼去mannings買染髮野∼買完衝去大排檔開餐!!食到頂住個心口∼有粟米班腩飯+雞粥+9肚魚+排骨∼真係好鬼飽呀=0=...但食完都胃痛囉...>^<

  去7-11買酒∼我又係飲上次o個隻∼9點在區場坐∼飲下酒食下旺旺小小酥∼∼不過胃一直痛,感覺不好受哦∼...

  10點幾,頂唔順...番屋企∼只係飲左一支多dd∼∼

  現在,胃沒什麼事了∼^^

  今天,我真的好開心∼∼因為,可以見到你們,跟你們瘋癲∼我好開心哦∼>333333< 你們永遠都是我的開心果哦∼>V< 同yanyan+呀b嘴嘴∼感覺真好∼!哈^v^

  期待下一次跟你們再見面>33333< 我一生的好朋友∼*3*

 

相片遲些放上黎...

2006 年 3 月 30 日  星期四   晴天


^^~~~~~幾開心!!!!! 傷心 分類: 未分類

HEBE~~ 生日快樂呀>333333333<

  yo∼今天都蠻開心的呀^^ 呵呵呵>V<

  10點起身,訓左10小時,都訓唔夠=0= 無吃野就出去了@0@” 在樂富join了chloe∼去公廁,chloe小姐要紮辮-0-” 

  搭車上去,去圖書館搵terry+呀華∼坐左陣,落canteen食雞脾飯∼chloe+doris都有食野^^

  1點半,食完去睇電影(聽talk)∼好鬼悶!!飲好味道的蒙牛酸酸乳∼3點多去243搵terry他們,,,錄緊音∼∼∼我覺得勁有feel呀∼!!!好似d歌手錄歌咁∼∼∼好正*0* 我無做角色呀,不過有錄d角色名,,,好過冇∼∼∼∼>3<∼!!

  錄完去上文化 doris個樣~超好笑!!∼上上下去買檸檬茶>v< 4月20號要做present呀!!!我一定會準備好一切∼∼∼^^v 今堂好專心∼>V<

  放學就走了∼搭火車時 ,同natalie講dance d野∼遲d一齊學先∼-3-

  剛剛同yanyan+麗儀+珀龍+蛋傾完明天的事∼>333333<

 

P.S.婷婷豬今天沒上學∼

2006 年 3 月 29 日  星期三   晴天


唔夠3著... 鬱悶 分類: 未分類

今天天氣一點都不冷呀,但是風很大,又沒有太陽,衣服穿不夠,冷死我!!  

  8點起床,吃了兩個軟軟小蛋糕∼搭搭下火車,得知chris無番!無奈野囉!!在7-11join了婷婷豬+敏敏+EEL...然後,去了漁米之香,他們吃早餐∼

  後來,機蟲+莃莃都來了∼吃完去了寶星...我想玩keyboard機,但最終無玩到,,,因為有人玩到唔捨得走@0@”

  番到學校,12點9,上英文∼上完去toilet∼點知d人落晒去囉!!!無奈野!!!所以,我去了canteen吃雞脾飯∼有婷婷豬+莃莃+敏敏+EEL+機蟲陪我>3<∼!

  吃完後,諗下選什麼活動∼life skills的那個∼\./ 好煩哦!! 我+婷婷豬+莃莃+natalie+chloe+doris去SAO填form∼幫埋d ’好’同學填=0= 哈∼!拎左勁多張paper囉∼!!

  3點半上英文,上左兩小時=0= 嘩∼累死我>0< 回到家7點幾∼凍死我:( 8點吃米粉...