今天,9點起床...弄到10點∼在樓下join了yanyan豬
>33333<
行去火車站,join麗儀
>333333< 麗儀塊面面多左好多粒粒呀,希望快d好啦>3<
然後,在太和,等埋蛋
>3<∼一齊搭火車去mk∼∼在neway city門口join了珀龍
>3< 多得我張ive學生証咋!!呵!$28免加1∼仲有兩個飲品>V<
我食了豬扒薯菜∼唱了都蠻多S.H.E的哦>W< 好開心哦*0* 又拍拍照∼∼>V< 你們幾個永遠是我最好的朋友呀!!!

兩點半cut歌∼個低bb竟然剛在上水出發∼oh my god...同他們去銀城影貼貼∼∼靚靚^3^ 影完yanyan要走喇∼...>0<
我們去了旺中逛逛街∼想買鞋,但看不上眼∼在4樓,個女仔好靚靚o個間野,,,買左件蝴蝶結3+music連身skirt∼yoyoyo∼∼∼∼>V< 不過用到得番d銀仔∼陰公∼ 識左個女仔tim∼拎埋電話∼呵!^^
然後,join了bb
>33333<+廖天
∼行埋個旺中,又去銀城∼影貼貼>3<∼!!!!!
影完之後,在銀城用手機影相!
←珀龍+蛋總是小孩子=0=→
哈∼∼∼ 6點,我+麗儀+蛋+珀龍走了∼臨走前,當然同呀b打番個k輪先∼呵!!!佢條友仔狂打我pat∼omg-0-”
搭倒頭車∼番到上水7點3∼等肥豬
+衰仔∼開始胃痛了∼去mannings買染髮野∼買完衝去大排檔開餐!!食到頂住個心口∼有粟米班腩飯+雞粥+9肚魚+排骨∼真係好鬼飽呀=0=...但食完都胃痛囉...>^<
去7-11買酒∼我又係飲上次o個隻∼9點在區場坐∼飲下酒食下旺旺小小酥∼∼不過胃一直痛,感覺不好受哦∼...
10點幾,頂唔順...番屋企∼只係飲左一支多dd∼∼
現在,胃沒什麼事了∼^^
今天,我真的好開心∼∼因為,可以見到你們,跟你們瘋癲∼我好開心哦∼>333333< 你們永遠都是我的開心果哦∼>V< 同yanyan+呀b嘴嘴∼感覺真好∼!哈^v^
期待下一次跟你們再見面>33333< 我一生的好朋友∼*3*
相片遲些放上黎... |