藍的B!oG
HaLO=)我叫牙藍xD. 我會放d我覺得好聽既歌既歌詞係度. 我希望你地睇完之後會聽E D我推薦比您地既歌la. 睇完要留cM唷. 如果您覺得有d歌好好聽但係我冇pOst上黎的話. 就留cM比我講低la
befriends
暱稱: 藍=)
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
周杰倫-說好的幸福呢
烙印 - 著魔
烙印 - 有多痛
烙印 - 永遠
有你愛我
文章分類
全部 (48)
日記仔` (5)
天籟之音 - 中文的 (3)
天籟之音 - 中文的推介 (4)
天籟之音 - 英文的 (10)
天籟之音 - 英文的推介 (4)
天籟之音 - 普通話的 (8)
天籟之音 - 普通話的推介 (1)
天籟之音 - 詩歌 (2)
天籟之音 - 詩歌的推介 (2)
對歌詞的feeling (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 48
留言總數: 48
今日人氣: 5
累積人氣: 694
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 26 日  星期三   晴天


有關烙印的 分類: 日記仔`

好奈冇打B!oG la. 之前去左camp.

所以冇打野. 對不起喔~

今次一連post左好多烙印既歌.

相信大家都有睇超級巨聲.

冇錯. 佢就係70號既駱胤鳴(烙印)

我''千辛萬苦''搵到個xanga.

搵到佢其他作品.

希望你地會鍾意la^^

 

P.S=

可能烙印唱得不太好

但係我覺得佢D歌詞寫得太好了

所以不得不支持佢.

http://laoyin.xanga.com/

這個是他我B!OG.

佢d歌都有upload上去

你地上去睇下la~






訪客留言 (返回 befriends 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]