藍的B!oG
HaLO=)我叫牙藍xD. 我會放d我覺得好聽既歌既歌詞係度. 我希望你地睇完之後會聽E D我推薦比您地既歌la. 睇完要留cM唷. 如果您覺得有d歌好好聽但係我冇pOst上黎的話. 就留cM比我講低la
befriends
暱稱: 藍=)
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
周杰倫-說好的幸福呢
烙印 - 著魔
烙印 - 有多痛
烙印 - 永遠
有你愛我
文章分類
全部 (48)
日記仔` (5)
天籟之音 - 中文的 (3)
天籟之音 - 中文的推介 (4)
天籟之音 - 英文的 (10)
天籟之音 - 英文的推介 (4)
天籟之音 - 普通話的 (8)
天籟之音 - 普通話的推介 (1)
天籟之音 - 詩歌 (2)
天籟之音 - 詩歌的推介 (2)
對歌詞的feeling (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 48
留言總數: 48
今日人氣: 10
累積人氣: 676
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 27 日  星期四   晴天


周杰倫-說好的幸福呢 分類: 對歌詞的feeling

藍說=

誓約.. 多麼沉重...
幸福可以很簡單. 亦可以很深奧
回憶. 可以是很快樂. 亦可以很不開心






訪客留言 (返回 befriends 的日誌)


jacqueline05 於 2009-10-13 04:31 PM 發表:
COMNENT
COMNENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Venessa35Yau 於 2009-10-03 07:13 PM 發表:
中秋節快樂!!!=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jackiec13511 於 2009-09-16 07:51 PM 發表:
sorry打錯字:P係,,其實你懂我,,都OK吖``你5po上黎xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jackiec13511 於 2009-09-16 07:49 PM 發表:
其實你我,,都OK吖``你5po上黎xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



christy3320 於 2009-09-15 07:04 PM 發表:
米米今日生日喔^^
可以留個cm俾米米嗎?=3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Venessa35Yau 於 2009-08-27 08:34 PM 發表:
c0mment`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]