藍的B!oG
HaLO=)我叫牙藍xD. 我會放d我覺得好聽既歌既歌詞係度. 我希望你地睇完之後會聽E D我推薦比您地既歌la. 睇完要留cM唷. 如果您覺得有d歌好好聽但係我冇pOst上黎的話. 就留cM比我講低la
befriends
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
befriends
暱稱: 藍=)
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
MORE...
«
‹
April 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
周杰倫-說好的幸福呢
•
烙印 - 著魔
•
烙印 - 有多痛
•
烙印 - 永遠
•
有你愛我
文章分類
•
全部
(48)
•
日記仔`
(5)
•
天籟之音 - 中文的
(3)
•
天籟之音 - 中文的推介
(4)
•
天籟之音 - 英文的
(10)
•
天籟之音 - 英文的推介
(4)
•
天籟之音 - 普通話的
(8)
•
天籟之音 - 普通話的推介
(1)
•
天籟之音 - 詩歌
(2)
•
天籟之音 - 詩歌的推介
(2)
•
對歌詞的feeling
(9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2009 年 08 月 (30)
•
2009 年 07 月 (18)
•
2009 年 08 月 (30)
•
2009 年 07 月 (18)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
CHRISTINA615
mc2102
jenny2116
christy3320
lo7063
cathay_cat_3
kiukiul0ve
LoVe_AvRil
regen1115
yc728_ella
pui43210
wl02154504
顯示全部(34)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 48
留言總數: 48
今日人氣: 10
累積人氣: 676
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2009 年 8 月 27 日 星期四
周杰倫-說好的幸福呢
分類:
對歌詞的feeling
藍說=
誓約.. 多麼沉重...
幸福可以很簡單. 亦可以很深奧
回憶. 可以是很快樂. 亦可以很不開心
發表時間:2009-08-27 08:13 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 befriends 的日誌
)
jacqueline05
於 2009-10-13 04:31 PM 發表:
COMNENT
COMNENT
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
Venessa35Yau
於 2009-10-03 07:13 PM 發表:
中秋節快樂!!!=]
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
jackiec13511
於 2009-09-16 07:51 PM 發表:
sorry打錯字:P係,,其實你懂我,,都OK吖``你5po上黎xdd
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
jackiec13511
於 2009-09-16 07:49 PM 發表:
其實你我,,都OK吖``你5po上黎xdd
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
christy3320
於 2009-09-15 07:04 PM 發表:
米米今日生日喔^^
可以留個cm俾米米嗎?=3=
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
Venessa35Yau
於 2009-08-27 08:34 PM 發表:
c0mment`=]
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 befriends 的日誌
]