藍的B!oG
HaLO=)我叫牙藍xD. 我會放d我覺得好聽既歌既歌詞係度. 我希望你地睇完之後會聽E D我推薦比您地既歌la. 睇完要留cM唷. 如果您覺得有d歌好好聽但係我冇pOst上黎的話. 就留cM比我講低la
befriends
暱稱: 藍=)
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
周杰倫-說好的幸福呢
烙印 - 著魔
烙印 - 有多痛
烙印 - 永遠
有你愛我
文章分類
全部 (48)
日記仔` (5)
天籟之音 - 中文的 (3)
天籟之音 - 中文的推介 (4)
天籟之音 - 英文的 (10)
天籟之音 - 英文的推介 (4)
天籟之音 - 普通話的 (8)
天籟之音 - 普通話的推介 (1)
天籟之音 - 詩歌 (2)
天籟之音 - 詩歌的推介 (2)
對歌詞的feeling (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 48
留言總數: 48
今日人氣: 1
累積人氣: 688
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 27 日  星期四   晴天


烙印 - 著魔 分類: 對歌詞的feeling

作者說=

本來打算叫做"愛我",後來還是著魔比較好
因為愛你會愛到著了魔的意境不錯
有時候喜歡一個人卻會覺得很難過
如果可以的話,烙印一定會選擇一個愛得不難過的人
可惜每次烙印都喜歡一些莫名奇妙的東西
而剛好,他們總喜歡讓烙印難過
所以下一次,烙印要找個令人著魔的傢伙
他一定要很愛很愛我

 

藍說=

愛到著了魔的境畀. 吾錯吾錯






訪客留言 (返回 befriends 的日誌)


coco1d1012 於 2009-08-27 07:55 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]