死人李志鴻
告灑全班
我要殺死佢
所以我想做個智能殺死李志鴻機(if 大家想知上面寫咩
就將以上文字copy落word度
轉字型黎睇啦)
今日我地又發揮我地啲童真啦
用機械人打來打去
我隻樹妷成日死
今日打籃球十分好笑
肥豪用「肥豪衝擊波」
打死好多人
今日十分黑仔
打籃球冇人和我打
算啦!!佢地自己打得差不和我打而己!!!(好有阿Q精神)
不過有一件很好笑的事
不過我不說!!!
今日是畢業禮
十分BORING