今日是qooza又被人攻擊的第一次寫qooza,
又8號啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
又有一日假,
本來是放學練水運啦啦隊,
又不用練!!
HAHAHAHAHA!!
qooza又再受到惡意攻擊,
....................................,
in中秋節........
上在中學,
壓力好大,
日日都quiz,
but又發現中學啲功課,
都係幾日日後交,
........................,
真有趣!!!
今日隻眼發炎,
腫到咩禁,
好痛呀..........................
不過,食完止痛藥,
好啲LA..
開學後第一個週末,
好累..........,
希望快點到13日!!