開學不久,
以有功課..
無奈...........
聽日開學,
有啲緊張,
有啲似五年級到新校舍禁,
.......................................,
有啲..............
今日返最後一日銜接,
發左成績表,
全部都係B+,
只有一個A,
..............
今日返銜接,
講自我介紹(英文),
boring...
之前買左4同薯片,
想22日帶,
but1同薯片比家姐食左...,
無奈..
今日返中一輔導日,
boring.............
我又做左個簽名,
以後就用它..