|
|
| 2008-08-31 |
|
今朝本來話落去游水,,,
但係起5 到身,,,
汗...>3<"
起身直接出去飲茶...
基本上飲左一陣已經冇胃口...
個個禮拜都係呢d 野,,,
好悶...-口-''
下就係屋屋hea,,,
呵呵,,神木與瞳上黑澀會耶,,,
美珍真的很可愛...>3<"
夜晚去彩虹食飯...
十分非常5 鋸我老豆,,,
好想一野插死佢...
哈哈哈哈哈哈哈,,,,,,
|
| 發表時間:2008-08-31 10:17 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-08-30 |
|
今日9 點幾俾人叫左起身,,,
話要習慣番學早起身喎..>3<"
汗,,,
出左去食早餐,,,
之後去學校服同埋拎埋最後一本書,,,
唉,,,
點解暑假咁快完ga...>3<"
下就落去唱k,,,
呠呠,,,
勁眼訓...
連歌都不想唱了...-口-''
黃昏上按摩,,,
等既時候開始睇 "Chasing Harry Winston",,,
都幾好睇喎...>3<"
夜晚番到屋屋睇apprentice,,,
哈,,,好好笑... |
| 發表時間:2008-08-30 11:30 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 249 | »
|