2010-05-18

頭痛;





仲未病好;
但係日日都要返工
今日1路做野1路勁暈
頭又痛
勁辛苦
跟住8點幾先放工



:2010-05-18 11:16 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


2010-05-16


今朝 6 點幾起身
8 點要返工
琴晚已經係 10 點幾先收工架啦
累極
又去左送貨
係車度勁訓
之後1路忙 忙 忙 忙
忙到 9 點先收得工
連晚飯都未食
放左工之後即刻飛去美心買野返屋企食
餓暈
聽日又要返 8 點
shit !











累 !!!!!!!!!
比我放假
我要去游水
我要去練波
我要去玩



:2010-05-16 10:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


black1110
暱稱: black;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言