|
2010-05-18 |
頭痛;
仲未病好;
但係日日都要返工
今日1路做野1路勁暈
頭又痛
勁辛苦
跟住8點幾先放工
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
|
2010-05-16 |
今朝 6 點幾起身
8 點要返工
琴晚已經係 10 點幾先收工架啦
累極
又去左送貨
係車度勁訓
之後1路忙 忙 忙 忙
忙到 9 點先收得工
連晚飯都未食
放左工之後即刻飛去美心買野返屋企食
餓暈
聽日又要返 8 點
shit !
累 !!!!!!!!!
比我放假
我要去游水
我要去練波
我要去玩
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
« | 344 | 345 | 346 | 347 | 348 | 349 | 350 | 351 | 352 | 353 | ... | 470 | »
|
|