|
2010-06-19 |
今朝訓到12點幾先起身
HAHA`
跟住就執野換衫
比人催出門口
最遲果個又唔係我
等齊人就搭小巴去黃金海岸
去到超曬
等佢地借野
之後去換衫
買左沙灘波
係沙灘度堆下沙
又落水玩下
又係岸邊玩下數字球
hea下hea下就天黑
跟住返元朗食KFC
笑爆肚
又去左食糖水
行去食糖水既途中見到martin
賣點心的哥哥:)
食野果陣被逼1路笑1路食
超爆低b
jason你真係好冇禮貌囉/0\
返到屋企都成11點幾
影左好多相^^

果真是藍天白雲:)
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
|
2010-06-18 |
琴晚成3點先訓
今朝又要7點幾起身
help`
成朝都要跟車周圍走
去左馬鞍山 尖沙咀 紅hom
熱到發晒癲
2點幾就放工
之後等埋羅b拎野比我
就返左屋企長訓
嘿嘿:)
聽日又放假
去沙灘玩^^
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
« | 334 | 335 | 336 | 337 | 338 | 339 | 340 | 341 | 342 | 343 | ... | 470 | »
|
|