2010-06-19

今朝訓到12點幾先起身
HAHA`
跟住就執野換衫
比人催出門口
最遲果個又唔係我
等齊人就搭小巴去黃金海岸
去到超曬
等佢地借野
之後去換衫
買左沙灘波
係沙灘度堆下沙
又落水玩下
又係岸邊玩下數字球
hea下hea下就天黑
跟住返元朗食KFC
笑爆肚
又去左食糖水
行去食糖水既途中見到martin
賣點心的哥哥:)
食野果陣被逼1路笑1路食
超爆低b
jason你真係好冇禮貌囉/0\
返到屋企都成11點幾
影左好多相^^


 
果真是藍天白雲:)



:2010-06-19 11:59 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


2010-06-18

琴晚成3點先訓
今朝又要7點幾起身
help`
成朝都要跟車周圍走
去左馬鞍山   尖沙咀  紅hom
熱到發晒癲
2點幾就放工
之後等埋羅b拎野比我
就返左屋企長訓
嘿嘿:)



聽日又放假
去沙灘玩^^



:2010-06-18 09:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


black1110
暱稱: black;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言