1早就起身返工咯 先去銅鑼灣送花籃 再去尖沙咀送花束 跟住去做跑腿買野食 食完野又送花籃同生果籃 攰到訓底 臨收工果陣仲要被逼食左件榴槤 .0.好似食vi 咁 差d嘔 放工搵左阿穎出黎陪我行下 去左借漫畫 行左陣就被拋低 去搵jason仔佢地 行行行行 等wendy期間 係m記見到林師傑 wow 帥哥 jason請自悲一下吧 等埋老闆娘佢地2個 wendy同老闆娘就去佩con 我,tainner同jason就去買野 之後我就同jason係元朗廣場勁行 行左勁耐佢都冇收穫 跟住就返屋企眠眠 可愛既史廸仔風扇仔 仲有好靚既星星頸鏈 原來家有不少星星飾物 要多找找看更多星星items=]
原來 我真的很情緒化 我喜歡獨自思考 但卻害怕孤單一人 我希望長大後 能夠獨自背起大背囊 在世界各處留下自己的足印