2010-06-09

1早就起身返工咯
先去銅鑼灣送花籃
再去尖沙咀送花束
跟住去做跑腿買野食
食完野又送花籃同生果籃
攰到訓底
臨收工果陣仲要被逼食左件榴槤
.0.好似食vi 咁
差d嘔
放工搵左阿穎出黎陪我行下
去左借漫畫
行左陣就被拋低
去搵jason仔佢地
行行行行
等wendy期間
係m記見到林師傑
wow   帥哥
jason請自悲一下吧
等埋老闆娘佢地2個
wendy同老闆娘就去佩con
我,tainner同jason就去買野
之後我就同jason係元朗廣場勁行
行左勁耐佢都冇收穫
跟住就返屋企眠眠





可愛既史廸仔風扇仔
仲有好靚既星星頸鏈
原來家有不少星星飾物
要多找找看更多星星items=]



:2010-06-09 11:13 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


2010-06-09

原來
我真的很情緒化

我喜歡獨自思考
但卻害怕孤單一人

 











我希望長大後
能夠獨自背起大背囊
在世界各處留下自己的足印



:2010-06-09 12:29 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


black1110
暱稱: black;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言