|
2010-06-06 |
頂
晨早比d噪音嘈醒
不過醒左陣又繼續訓.0.
勁眼訓
衣家晚晚都成3 4點先訓
掛住煲劇=]
跟住3點幾起行返工
個個都打電話黎
我唔想比人炒住/ v \
跟住9點幾先放工
過去千色搵阿穎拎甜品
應該會幾好味
哈 阿穎你點答謝我先
之後行過鳳琴街搵啟明同德和
去b仔食糖水
有d kai子勁食翼尖
等左jason爆耐
食完糖水去朗屏買宵夜
食肥我了*0*
jason咪搞咁多笑料出黎ok?
返屋企食雪糕-.-
超肥

今日既甜品 芒果西米撈
ps 又係黃色架:)
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
|
2010-06-04 |
yeah
今日去左shopping
比阿穎搞到我買左好多野/0\
過份
不過買得好開心^^
又請左佢食飯
夜晚放左工又同佢去食糖水
good taste:)

我既最愛=]
不過本身唔係買呢對
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
« | 340 | 341 | 342 | 343 | 344 | 345 | 346 | 347 | 348 | 349 | ... | 470 | »
|
|