|
2010-06-15 |
琴晚謝師宴成11點幾先完
影左相
不過影影下部相機冇電-v-
超可惡
之後成班人去左neway唱k
由12點幾唱到朝早5點幾
個個都好眼訓
尤其係中坑:)
上左麥記乾坐
吹水
幫kenny仔化左隻眼
wow 正妹xd
同阿ki吹水吹到8點先走
返屋企大覺訓
訓到12點幾起身
cos 2點要返工.0.
眼訓到癲左
跟住拎埋袋漫畫比穎就去返工
送花籃既途中
係間車到勁訓
訓死左*0*
7點放工
放工返屋企又訓過
1路訓1路好鬼肚餓
成日食左好少 好少野
訓醒即刻搵野食
之後就up相上facebook
點解d相影得我咁x肥/0\
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
|
2010-06-13 |
琴日同今日都放假;)
歡呼=]
2日都出左去行街
買左勁 勁 勁多野
用左爆 爆 爆多錢.0.
今日買左野就去左上水
阿婆屋企拎野
跟住食埋飯先走
返到元朗去鳳琴搵羅b
問佢借相機
因為聽日grad din會影勁多相
行去元朗西鐵站既途中
走左去探kero
吹左陣水就返左屋企
哈
聽日又有假放:)
狂歡xd
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
« | 336 | 337 | 338 | 339 | 340 | 341 | 342 | 343 | 344 | 345 | ... | 470 | »
|
|