blue131918
暱稱: 寧靜茶
性別: 女
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
心底話
感受
「有朋自遠方來」
我想我得了抑鬱
我的「存在」真的存在...

日誌分類
全部 (352)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
羅白sina blog
My Xanga
夢符YAM BLOG

日誌統計
文章總數: 352
留言總數: 355
今日人氣: 25
累積人氣: 22020

站內搜尋
RSS Feed

2008 年 10 月 27 日  星期一   晴天


我真係好唔開心 分類: 未分類

講真呀,我今日真係超唔開心,
英文news test又肥左,
體育,唔夠時間做掌上壓0分處理,
你知唔知,其實我以前對英文係非常厭惡,
到而家我依然咁憎佢,
我諗點解一定要學英文,
英文又多tense又多詞性,
點解一定要我地學ja?
點解就唔叫佢地學廣東話,
寫繁體字?
我好攰呀...係小學個陣,
從來都無人話俾我聽,
英文好重要,英文好重要,
搞到我以前真係唔聽英文,
而家我連小學英文基礎都無,
你話死唔死呀!?
winnie話英文唔識又搵師兄幫手,
幫得一時都幫唔到一世,
我基礎都無,而家學,
我已經覺得遲啦,
就算你講幾多以前d師兄師姐的歷史俾我聽,
我都唔會覺得唔遲囉!
我懶我知呀!
學呀?我又憎佢又唔學,
叫我點呀,我真係好難去接受英文呀!!!!

諗起今日哩兩件事,
講真,我真係想喊,
我好想喊,但係偏偏流唔到眼淚,
好想痛哭,好想發洩情緒,好想唔學英文呀!!!!
我恨,我憎,我唔要英文啊~~
................

a-math我上得好辛苦,
點解附加數好似一d真實用途都無o既?
上左兩個月,我發覺好辛苦,
我本來會諗下我係咪選錯科呀?
但係我知道我一定唔會選文科,
都係因為我知道自己懶,
無得揀嫁啦!!!
我已經好攰啦....
絕對值..好怪呀

返到屋企,沖左涼,
媽就打電話話我聽要我收衫,洗米,洗菜,
個陣我仲做未完功課,
我真係想跪係到喊,
而家,我細佬8歲半,
岩岩今日考完試,
就成日出去同人玩,
我就要收衫,洗米,洗菜,
而家叫佢去摺衫就嘈嘈閉,
我真係好憎佢,
佢細個我咁又點呀,
我咁嫁年紀咪要做家務,
屋企d大人又唔叫佢做野,
搞到佢d死人性格咁衰,
我憎....!



« | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | ... | 352 | »



tofumonzter@createblog.com