今日一起身睇埋魔法戰隊之後,
就奮身出讀math同a-math,
簡直係我極限挑戰,
有幾次溫溫下都想放棄,
仲有一件事令我畢生都唔敢再做,
話說我老媽叫我飲左d雞精 佢,
咁我就蒙承承咁開左一枝,
一聞,嘩....咖啡同雞的混合味道,
即係點呀?!
難頂囉!!>,<"""
我聞完之後簡直唔想飲,
但我的無良老媽就話好貴嫁,
唔好同我晒左佢呀,
咁我就壯起個膽飲左一小啖,
睇清楚呀,係一小啖,
我即刻想嘔咁濟,
嘩.....叫我點樣吞佢落肚呀?
之後我眼濕濕咁去整左杯糖水,
飲一啖雞精再飲一啖糖水我先KO左樽雞精,
所以我從今日發誓,
我以後都唔會再飲雞精呀!!
|