今日本來諗住6點半起身,
然後就7點3就返到學,
不過媽唔記得左叫我就算了,
之後跟平時的時間返到去,
見到小肥佢地,
咁我埋去同佢地一齊溫書,
溫溫下,發覺math同a-math好多野都未搞清,
明明尋日我溫左成日,
全部都啤過,
但係今日先俾人提返有斜截式,
我記得盧sir有教過,
不過唔知點解印象好模糊,
完全唔記得,
個陣嚇到我死死下,
嗱嗱o林拎返本書望望,
排隊個陣我都不斷咪書,
排係我前面的珊姐仲叫我唔好咁緊張,
(珊姐今日剪左個新look,
靚靚...)
之後上到hall測math,
睇卷,睇落就好容易但係暗藏危機,
唔可以睇小的,
放鬆心情之後我就開始做啦,
做呀..做呀..做呀!!
做完之後就
查呀..查呀..查呀!!
無奈自己真是太緊張...- -""
a-math先死呀,一開卷,
不等式嚇死我,
因為不等式係我係a-math中最唔掂的,
所以一開始就飛左個兩題,
先做數學歸納法,
第二頁個題數學歸納法差d唔識做,
好彩最後諗通啦!
之後個d都差d死晒,
仲諗住唔做添,
但一諗到會害死自己同傷心死盧sir,
就做呀做呀,
都好似識做咁,
但都唔知岩唔岩...
總之a-math卷超驚啦...
盧sir唔好怪我呀,我都溫左好耐..!!
嗚嗚......>^<""
而家的我仲係到努力地溫習英文,
詞彙多到差d唔想溫,
之後又死頂,
唉.....點解我咁命苦,
我都好想好似湯川教授咁聰明呀,
雖然係物理都好過我乜都唔掂呀!!
|