今日考宗教同chem,
初初我以為係考宗教先,
點知返到俾人提返係考chem先,
不過兩科都有溫,
都唔知自己驚咩.?!
考chem,發覺都ok難啦!!
特別係個D文字文方程式,
我諗我係個到死唔分,
唉....
一路考就一路數手指,
無計啦,20個元素嘛,
唔數唔知D元素排第幾,
之後考宗教,
話難又唔係好難,
話易又唔係好易,
只係我唔識做ja!!-0-""
其實我驚本聖經有字喳,
家姐話本聖經唔係佢,
但係有字...
無奈到爆!!
考完,俾盧sir留低講卷同俾功課,
又係功課,嗚嗚.......
中期終於完了...
開心放假吧!!
聽日就去迪士尼啦!!
好期待...
|